Geen boekhoudsoftware geen overzicht van uw financiële situatie!

Met diverse klanten werk ik samen met o.a. het boekhoudpakket SnelStart. SnelStart is makkelijk in gebruik, snel en betaalbaar. Het fijne van SnelStart is dat er online samengewerkt kan worden in de boekhouding. Samen met de klant kan bepaald worden wie wat gaat boeken in SnelStart.  U kunt bijvoorbeeld kiezen om zelf verkoopfacturen in SnelStart aan te maken en te e-mailen naar uw klanten. De verwerking van de inkoopfacturen, kasbonnen en bankmutaties kunt u dan uitbesteden. Natuurlijk kunt u ook alles zelf verwerken en alleen de controle uitbesteden. Hiermee houdt u de boekhoudkosten beheersbaar. Met Snelstart kunt u ook de aangifte omzetbelasting afhandelen. Met het aanwezige rapportagesysteem kunt u verschillende overzichten creëren zoals bijvoorbeeld de opstaande verkoop- en inkoopfacturen en omzetlijsten.

Samen met u wordt bepaald welk SnelStart abonnement het beste bij uw onderneming past.

Wilt u meer weten over SnelStart? Klik dan op de button

Hier vindt u meer informatie over samen de doen.