Wilt u alleen maar verkoopfacturen maken en verder niets verwerken in een boekhoudpakket, dan kan dat.

U kunt dan bijvoorbeeld uw verkoopfacturen in Excel of Word maken en per kwartaal de ordners met daarin alle verkoop- , inkoopfacturen en kasbonnen aanleveren. De bankmutaties kunt u, via email aanleveren.  Alles wordt dan wel in SnelStart ingeboekt. U ontvangt dan per email de aangifte omzetbelasting  en een financieel overzicht van uw onderneming. Voor SnelStart hoeft u geen abonnement af te sluiten.

Een andere mogelijkheid is dat u de verkoopfacturen,  inkoopfacturen en kasbonnen aanlevert via een gedeelde map door middel van  Google Drive of Dropbox.

Wenst u later toch zelf met SnelStart te willen werken dan bestaat de mogelijkheid om de al verwerkte gegevens over te nemen.

Kortom u kunt met mij een  perfecte samenwerking tot stand brengen. Wilt u meer informatie over de kosten daarvan, ga dan naar en vul uw gegevens in.