Wilt u alleen maar verkoopfacturen maken en verder niets verwerken in een boekhoudpakket, dan kan dat.
U kunt dan bijvoorbeeld uw verkoopfacturen in Excel of Word maken en per kwartaal de ordners met daarin alle verkoop- , inkoopfacturen en kasbonnen aanleveren. De bankmutaties kunt u, via email aanleveren. Alles wordt dan wel in SnelStart ingeboekt. U ontvangt dan per email de aangifte omzetbelasting en een financieel overzicht van uw onderneming. Voor SnelStart hoeft u geen abonnement af te sluiten.
Een andere mogelijkheid is dat u de verkoopfacturen, inkoopfacturen en kasbonnen aanlevert via een gedeelde map door middel van Google Drive of Dropbox.
Wenst u later toch zelf met SnelStart te willen werken dan bestaat de mogelijkheid om de al verwerkte gegevens over te nemen.
Kortom u kunt met mij een perfecte samenwerking tot stand brengen. Wilt u meer informatie over de kosten daarvan, ga dan naar en vul uw gegevens in.